Skip to content

Head of HR

HR

Functieomschrijving

Wij zijn ons volop aan het ontwikkelen van 'klein familiebedrijf' naar grote internationale speler op het gebied van sfeerverlichting, en we zijn al een heel eind op weg! Om ook onze People & Organization afdeling naar een hoger niveau te tillen, zoeken wij een frisse, enthousiaste en pragmatische HR Manager die met ons mee groeit. Heb jij brede (generalistische) kennis en ervaring opgebouwd en ben je analytisch, slagvaardig en resultaatgericht? Solliciteer snel en kom ons P&O team in Hapert versterken (32-40 uur).


Wat ga je doen?

Als Head of HR heb je de processen van People and Organization (Human Resources) in beeld en in de grip. Je bent eindverantwoordelijk voor de dagelijkse operatie en het ontwikkelen, implementeren en uitvoeren van HR beleid. Samen met jouw team draag je bij aan jullie waardevolle eindproduct: WOW medewerkers! Dit doe je vanuit aantoonbare ervaring, met een innovatieve blik op het HR vakgebied en met oog voor digitalisering en gebruik van tooling. Je geeft direct leiding aan de HR Adviseur, HR Officer, Office & Facility Manager en Facilitair Medewerker en bouwt aan de verdere opzet van het P&O team. 


Je bent verantwoordelijk voor het sturen op HR prestaties voor o.a. recruitment, verzuim, verloop, werkgeluk en ontwikkeling en weet hierbij de data goed te gebruiken. Je fungeert als sparringpartner van het hoger management en maakt deel uit van het Leadership Team samen met de directie. Je hebt een duidelijke visie op het HR vak en bent een aanjager van HR verbeterprojecten. Tevens draag je ‘hands-on’ bij aan de implementatie hiervan en ben je (nog) deels operationeel verantwoordelijk.


Je werkzaamheden vinden plaats op verschillende gebieden, zoals:

  • het verder automatiseren, digitaliseren en optimaliseren van HR processen en HR tools/systemen;
  • het bouwen aan een ideale HR organisatie en de professionalisering hiervan, waaronder het formuleren en inzichtelijk maken van meetbare KPI's;
  • proactief begeleiden, opleiden en ontwikkelen van lijnmanagement ten behoeve van uitvoering van HR verantwoordelijkheden;
  • initiëren en uitwerken van (verbeter) projecten m.b.t. in- door- en uitstroom, bijvoorbeeld op het gebied van employer branding, recruitment, functiehuis en loongebouw, opleiding, duurzame inzetbaarheid en vitaliteit;
  • het pragmatisch implementeren van opgestelde HR projecten in de praktijk samen met jouw team;
  • direct leidinggeven aan het HR team, fungeren als sparringpartner tijdens operationele werkzaamheden en hen verder ontwikkelen binnen het HR vakgebied.

Vereisten

Wij zoeken jou, omdat jij...

  • HBO+/WO werk- en denkniveau hebt;
  • minimaal 3 - 5 jaar ervaring hebt in een vergelijkbare rol als HR business partner of -manager en toe bent aan een volgende uitdaging;
  • bij voorkeur ervaring hebt binnen een sterk groeiende (e-commerce) organisatie;
  • gedegen kennis hebt van (externe) ontwikkelingen binnen het vakgebied en relevante wet- en regelgeving;
  • een frisse en innovatieve blik hebt op het HR vakgebied en je thuis voelt binnen een jonge dynamische organisatie;
  • niet alleen op strategisch- en tactisch niveau fungeert, maar ook graag zelf hands-on mee implementeert;
  • daadkrachtig, zelfstandig en besluitvaardig bent en mensen weet te overtuigen van jouw standpunten en ideeën;
  • een goede beheersing hebt van zowel de Nederlandse als Engelse taal.


Wij bieden jou...

  • een super gave uitdaging om onze HR organisatie klaar te stomen voor verdere groei;
  • een verantwoordelijke functie met flexibel in te delen werktijden;
  • de mogelijkheid om jouw ervaring in te zetten in een dynamisch snelgroeiende E-commerce organisatie;
  • de mogelijkheid om flexibel te werken op ons hoofdkantoor in Hapert, Eindhoven en/of vanuit huis
  • een informele, no-nonsense en open bedrijfscultuur;
  • een mooi pakket aan arbeidsvoorwaarden, waaronder 25 vakantiedagen, een reiskostenvergoeding, thuiswerkvergoeding, collectieve zorgverzekering en pensioenvoorziening bij Zwitserleven;
  • een volledig verzorgde thuiswerkplek met laptop van de zaak;
  • uiteraard een zeer aantrekkelijke personeelskorting op onze sfeerverlichting, voor jou én je familie en vrienden
  • gezellige donderdagmiddagborrels, FIFA spelen of gewoon genieten van je lunch tijdens de pauze;
  • onbeperkt toegang tot ons online leerplatform, zodat jij jezelf kan blijven ontwikkelen;
  • een aantrekkelijke regeling voor het leasen van een (elektrische) fiets, om nog duurzamer naar je werk te komen.

Een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is een onderdeel van de selectieprocedure.


Pas jij bij ons?

Wij zijn een snelgroeiende internationale organisatie met ruim 160 medewerkers. Wij hebben 31 webshops in 25 Europese landen en vier fysieke winkels en we breiden steeds verder uit! De webshops beheren wij vanuit ons kantoorpand en warehouse op het Kempisch Bedrijvenpark in Hapert.


QLF Brands is de drijvende kracht achter de merken QAZQA, Lampenlicht en FittinQ.

QAZQA is ons ‘tikkie’ eigenwijze verlichtingsmerk. Ons product brand waaronder wij verlichtingsartikelen ontwerpen en produceren. Via onze eigen QAZQA webshop bedienen wij voornamelijk B2B klanten. Lampenlicht is ons retailbrand en staat voor de online en offline verkoop van verlichting met een standaard voorraad van ruim 3.000 verschillende artikelen. FittinQ verzorgt al onze fulfilment-activiteiten, zowel op het gebied van warehousing als op het gebied van customer services. Samen hebben wij dezelfde missie, namelijk altijd de juiste sfeer met lamp en licht!


Help jij mee ons ultieme doel: 100% sfeerdekking in Europa te bereiken?

Stuur ons je motivatie met CV en wie weet ben jij binnenkort onze nieuwe waardevolle collega!

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.