Skip to content

Customer service medewerker (Meertalig NL EN DU)

Customer Service

Functieomschrijving

Beheers jij naast Nederlands en Engels ook de Duitse taal in woord en geschrift en sta jij graag aan de frontlinie van onze Customer Service afdeling? Weet jij bovendien de verwachting van onze klanten te overtreffen met jouw service skills? Pak nu je kans! Voor het Customer Service team op ons hoofdkantoor in Hapert en/of in onze winkel in Eindhoven (Ekkersrijt), zijn wij op zoek naar een (meertalige) customer service medewerker voor 24 - 40 uur per week. 


Wat ga je doen?

Als customer service medewerker ben jij hét eerste aanspreekpunt voor klanten en sta je hen te woord per mail, telefoon of chat. Tevens ben je inzetbaar op een van onze andere kanalen, waaronder de mail, social media of Whatsapp. Je spreekt en schrijft niet alleen vloeiend Nederlands en Engels maar je beheerst ook de Duitse taal in woord en geschrift! Je weet de meest uiteenlopende klantvragen op correcte wijze te beantwoorden en maakt de vertaalslag van het probleem naar een juiste oplossing voor de klant. 


Jij durft keuzes te maken, proactief te adviseren en helpt daarmee sfeermakers in Europa met het creëren van de juiste sfeer bij hen thuis. Dit doe je door jouw gedegen technische kennis over onze verlichtingsproducten die je ook gaandeweg opdoet en uitbreidt. Omdat je de Duitse taal goed spreekt, zal je ook worden ingezet voor Europese klanten ter ondersteuning aan ons Duitse customer service team.  Daarnaast ben je nauwkeurig als het gaat om het registreren van klantgegevens en afspraken met betrekking tot orders, verzendingen en retour- of garantiezendingen in ons CRM systeem. In deze functie is het mogelijk te werken vanuit ons hoofdkantoor in Hapert, of in onze sfeervolle winkel in Eindhoven (Ekkersrijt). Uiteraard word je eerst door een van jouw collega's getraind, voordat je zelfstandig aan de slag gaat.


Vereisten

Wij zoeken wij jou, omdat jij...

  • communicatief vaardig bent en beschikt over een vlotte babbel;

  • reeds ervaring hebt opgedaan als klantenservice medewerker;

  • goed overweg kan met systemen (bij voorkeur Salesforce) en goed kan multitasken;

  • flexibel inzetbaar bent in minimaal één avonddienst per week en twee weekenddiensten (zaterdag of zondag) per maand;

  • de Engelse, Nederlandse en Duitse taal in woord en geschrift beheerst;

  • stressbestendig bent en jezelf niet snel van de wijs laat brengen;

  • geduldig bent, goed kunt luisteren en beschikt over commercieel inzicht;

 

Wij bieden jou...

  • een leuke flexibele parttime of fulltime baan in een informeel en gezellig team;

  • een uitdagende, afwisselende functie met internationaal klantcontact en volop ruimte voor eigen initiatief;

  • de mogelijkheid om ervaring op te doen binnen een dynamische en snelgroeiende internationale E-commerce organisatie;

  • een informele, no-nonsense en open bedrijfscultuur;

  • een mooi pakket aan arbeidsvoorwaarden, waaronder 25 vakantiedagen, een reiskostenvergoeding, collectieve zorgverzekering en pensioenvoorziening;

  • extra toeslagen op avond- en weekenduren;

  • uiteraard een zeer aantrekkelijke personeelskorting op onze sfeerverlichting, voor jou én je familie en vrienden;

  • gezellige donderdagmiddagborrels, FIFA spelen of gewoon genieten van je lunch tijdens de pauze en werken binnen een werkomgeving waar je energie van krijgt;

  • onbeperkt toegang tot ons online leerplatform, zodat jij jezelf kan blijven ontwikkelen;

  • een aantrekkelijke regeling voor het leasen van een (elektrische) fiets, om nog duurzamer naar je werk te komen.

 

Werktijden zijn als volgt:

Maandag t/m vrijdag van 08:00 - 17:00 uur of  10:00 - 19:00 uur.

Zaterdag van 08:00 - 17:00 uur.

Zondag van 10:00 - 19:00 uur. 

(Afhankelijk van de drukte kunnen de openingstijden variëren)


Pas jij bij ons?

Wij zijn een snelgroeiende internationale organisatie met ruim 160 medewerkers. Wij hebben 31 webshops in 25 Europese landen en vier fysieke winkels en we breiden steeds verder uit! De webshops beheren wij vanuit ons kantoorpand en warehouse op het Kempisch Bedrijvenpark in Hapert.


QLF Brands is de drijvende kracht achter de merken QAZQA, Lampenlicht en FittinQ.

QAZQA is ons ‘tikkie’ eigenwijze verlichtingsmerk. Ons product brand waaronder wij verlichtingsartikelen ontwerpen en produceren. Via onze eigen QAZQA webshop bedienen wij voornamelijk B2B klanten. Lampenlicht is ons retailbrand en staat voor de online en offline verkoop van verlichting met een standaard voorraad van ruim 3.000 verschillende artikelen. FittinQ verzorgt al onze fulfilment-activiteiten, zowel op het gebied van warehousing als op het gebied van customer services. Samen hebben wij dezelfde missie, namelijk altijd de juiste sfeer met lamp en licht!


Help jij mee ons ultieme doel: 100% sfeerdekking in Europa te bereiken?

Stuur ons je motivatie met CV en wie weet ben jij binnenkort onze nieuwe waardevolle collega!

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.